Obchodní podmínky
YarnMellow s.r.o.
IČ: 08360880
DIČ: CZ08360880
Sídlo: Křižíkova 1286, Jičín, 50601
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, sp. zn. C 44262.
Jsme plátci DPH.
Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Tyto obchodní podmínky platí pro velkoobchodní i maloobchodní prodej.
I. Uzavření kupní smlouvy
- Objednávka v obchodě www.yarnmellow.cz je ze strany zákazníka potvrzená stiskem tlačítka Objednat s povinností platby. V objednávce je možné provádět změny až do fyzického předání balíku dopravci.
- Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.
- Nakupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
- O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.
- V případě objednání zboží za evidentně chybnou cenu (cena se výrazně liší od konkurence či chybí cifra), má prodávající právo zboží za tuto cenu neprodat a navrhnout zákazníkovi novou kupní smlouvu.
II. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
- Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, a to i bez udání důvodu.
- Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno.
- Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat pomocí vyplněného formuláře (e-mailem nebo v balíku s vráceným zbožím).
- Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
- Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
- Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu (včetně částky za poštovné, pokud je vrácena celá objednávka).
- Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí prodejce pouze v případě, je-li využita služba Zpětná zásilka u společnosti GLS. Jiné způsoby dopravy zboží zpět hradí kupující.
- Vracené zboží zasílejte na adresu skladu: Křižíkova 1286, Jičín, 50601.
III. Reklamace
- Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující ji obdrží e-mailem a slouží zároveň jako záruční list.
- Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.
- Kupující o žádosti o reklamaci informuje prodávajícího e-mailem (stačí zaslat vyplněný formulář), kdy se s ním domluví na postupu.
IV. Dodací podmínky
- Platbu za zboží hradí zákazník na bankovní účet prodávajícího do data splatnosti uvedeného na faktuře nebo prostřednictvím platební brány Gopay.
- Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 7 dnů od zaplacení.
V. Zasílání na Slovensko a do jiných států Evropy
- Zboží zasíláme pouze do států, kde funguje GLS a jejich partneři.
- Výše poštovného se odvíjí od hmotnosti zásilky a zvoleného přepravce. Konečnou cenu poštovného se zákazník dozví před dokončením objednávky v košíku.
- Platby přijímáme pouze na účet v České Republice u Fio banky. Převod na Eura proběhne dle aktuálního kurzu ČNB.
- Objednávky lze vyřídit v režimu Reverse charge pouze v případě, je-li nakupující plátce DPH v EU.
VI. Ochrana osobních údajů
- Kupující poskytuje prodávajícímu své osobní údaje dobrovolně a s plným vědomím.
- Prodávající se zavazuje nepředávat osobní údaje kupujících třetím stranám.
- Prodávající může zasílat reklamní sdělení pouze po písemném souhlasu nakupujícího (zaškrtnutí políčka u objednávky).
- Nakupující může kdykoli ukončit zasílání newsletteru zasláním e-mailu prodávajícímu nebo odhlášením odběru v patičce newsletteru.
- V patičce těchto stránek můžete udělit souhlasy se zpracováním osobních údajů dle GDPR.
VII. Recenze obchodu
- Hodnocení obchodu přímo na stránkách, na serverech google, facebook, seznam nebo heureka jsou udělovány na základě žádosti o hodnocení po vyřízení objednávky. Recenze lze s objednávkou spojit jménem, IP adresou nebo číslem objednávky.
- Za hodnocení na jiných stránkách nenese prodejce odpovědnost a nemůže prokázat jejich pravost.
VIII. Řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2023.